Jeg vil her forsøge, at lave en overskuelig og en ikke teknisk oversigt over grundliggende ting du kan gøre, for at søgemaskine optimere din hjemmeside, og dermed opnå en bedre placering i søgemaskinernes organiske søgeresultater.

  1. Du kan have folk bruger ord i munden. Tager meget lang tid, men er den bedste måde at annoncere. Tænk på det på denne måde, folk har tillid til venner udtalelse om ting, og du behøver ikke at bruge noget ekstra. Alt du skal gøre er at tilbyde kvalitet og service.
  2. Du kan betale for reklamer. Google AdWords er diskutabel den bedste. MSN er ok for en gang for at regne det system ud. Yahoo er dog meget hit eller springer for mig. Nogle måneder har jeg vil have en stor måned, og andre er jeg smide penge ud af vinduet.
  3. Du kan bruge søgeord. Advarende ord holde dem i overensstemmelse med hvad der er på dit websted. Må ikke liste kogebøger for et websted om advokater. Dette vil komme tilbage og bide dig i røven og vil faktisk har du angivet lavere end du tidligere var.
  4. Du kan have mange websteder, der peger til din. Det er her du skal forestille dig, at dit websted er en by og alle de andre websteder, du opretter, er byer, der har symptomer, der peger “Lawyerfoo 12 miles på denne måde.” Det er en måde at få højere i vurderingerne, men du ender med at betale hosting gebyrer og der er bedre måder at gøre dette. Udover mange mennesker ikke kan lide at være rettet til en anden site. Også nogle gange antivirus software vil vise, at dit websted vil omdirigere dig. (Mindst på mine det har et rødt flag og siger, at det vil omdirigere dig. Jeg er tilbøjelig til at undgå disse steder.) En måde at omgå dette ville være, kunne du søge efter juridiske fora og kontakte andre mennesker med lignende sites og gøre lidt link deling. (De sætter et link til dit site på et køligt links side eller noget i den natur, hvis du gør det samme for dem.) En anden måde ville være du kan søge efter juridiske biblioteker og få dem liste dit websted. Denne måde er der ingen vært gebyrer og du ikke løber en risiko for at få nogen røde flag oprejse.
  5. En alternativ (og potentielt mindre farlig, hvis det gøres ordentligt) tilgang ville være at registrere et andet domæne navn som dem,                 men oprettet en reel, særskilt web site fra din egne, der indeholder værdifulde indhold i sin egen ret, et websted, måske noget i retning af en wiki eller et forum fællesskab, relateret til din egen industri, som lovligt kunne indeholde links til dit eget websted og være “et projekt af lawyerfoo.com” eller ” sponsoreret af lawyerfoo.com “, men ville trække trafik i sin egen ret.

Derudover er der disse vigtige tommelfinger-regler:

Google elsker søgeord centriske domæner – Yahoo og Bing elsker dem endnu mere.

Brugeroplevelse trumfer søgeord vanvid.

Brug ‘brandede’ domæner

Undersøg dine fokus søgeord(ssætninger) (AdWords, etc.) (2-4 ord sætning)

Køb domæner (selv med tankestreger -> nemmere for søgemaskinen at læse og for person at læse)

Opret lodret mikro-sites

Egne konkurrenters trafik

Undgå nofollow**

Eksterne, interne og indadgående

Reputation management:


Subscribe to comments Comment | Trackback |
Post Tags:

Browse Timeline


Add a Comment


XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>